Резултати

еНаука >  Резултати >  Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions
Назив: Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions
Контекстуални оквир и превенција синдрома сагоревања професионалаца у васпитно-образовним установама
Аутори: Daliborka Popović  ; Vesna Minic  ; Radovan Antonijević  
Година: 2023
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Pedagoško društvo Srbije, Beograd
Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 72 br. 1 str. 59-72
DOI: 10.5937/nasvas2301059p
VBS COBISS: 115432969
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/115432969#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767153
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović, Daliborka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.