Резултати
еНаука >
Резултати >
Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions
Назив: | Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions Контекстуални оквир и превенција синдрома сагоревања професионалаца у васпитно-образовним установама |
Аутори: | Daliborka Popović ; Vesna Minic ; Radovan Antonijević | Година: | 2023 | Публикација: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор | Издавач: | Pedagoško društvo Srbije, Beograd Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 72 br. 1 str. 59-72 | DOI: | 10.5937/nasvas2301059p | VBS COBISS: | 115432969 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767153 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/115432969#izum.si |
Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Popović, Daliborka | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.