Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions
Naziv: Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions
Контекстуални оквир и превенција синдрома сагоревања професионалаца у васпитно-образовним установама
Autori: Daliborka Popović  ; Vesna Minic  ; Radovan Antonijević  
Godina: 2023
Publikacija: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Pretraži identifikator
Izdavač: Pedagoško društvo Srbije, Beograd
Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 72 br. 1 str. 59-72
DOI: 10.5937/nasvas2301059p
VBS COBISS: 115432969
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/115432969#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767153
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Popović, Daliborka
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.