Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Naziv: | Contextual framework and prevention of burnout syndrome among professionals in educational institutions Контекстуални оквир и превенција синдрома сагоревања професионалаца у васпитно-образовним установама |
Autori: | Daliborka Popović ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godina: | 2023 | Publikacija: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330![]() ![]() |
Izdavač: | Pedagoško društvo Srbije, Beograd Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd |
Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 72 br. 1 str. 59-72 | DOI: | 10.5937/nasvas2301059p | VBS COBISS: | 115432969 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/115432969#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767153 |
Izvor metapodataka: | (Preuzeto iz ORCID-a) Popović, Daliborka | M-kategorija: | 23M23 - Rad u međ. časopisu |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.