Резултати

еНаука >  Резултати >  Comparing ICT with physical manipulative supported learning of 3D geometry in elementary school
Назив: Comparing ICT with physical manipulative supported learning of 3D geometry in elementary school
Аутори: Ђокић, Оливера  ; Дабић Боричић, Милана  ; Јелић, Мила  
Година: 2022
Публикација: Journal of Educational Computing Research 59
ISSN: 0735-6331 Journal of Educational Computing Research Претражи идентификатор
Издавач: SAGE Publications
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 59 br. 8 str. 1623-1654
DOI: 10.1177/07356331211001319
WoS-ID: 000628944800001
Scopus-ID: 2-s2.0-85102650747
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767707
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26155
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

3
SCOPUSTM
1
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.