Резултати
еНаука >
Резултати >
Comparing ICT with physical manipulative supported learning of 3D geometry in elementary school
Назив: | Comparing ICT with physical manipulative supported learning of 3D geometry in elementary school | Аутори: | Ђокић, Оливера ; Дабић Боричић, Милана ; Јелић, Мила | Година: | 2022 | Публикација: | Journal of Educational Computing Research 59 | ISSN: | 0735-6331 Journal of Educational Computing Research Претражи идентификатор | Издавач: | SAGE Publications | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 59 br. 8 str. 1623-1654 | DOI: | 10.1177/07356331211001319 | WoS-ID: | 000628944800001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85102650747 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/767707 https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26155 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
3
SCOPUSTM
SCOPUSTM
1
OpenCitations
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.