Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Naziv: Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Autori: Шева, Нада  ; Ђерић, Ивана  
Godina: 2023
Publikacija: Зборник
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Izdavač: Београд : Институт за педагошка истраживања
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 55 br. 1 str. 5-32
DOI: 10.2298/ZIPI2301005S
WoS-ID: 001104038300007
Scopus-ID: 2-s2.0-85167670482
VBS COBISS: 120943113
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/120943113#izum.si
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771572
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.