Резултати
еНаука >
Резултати >
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
Назив: | Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања | Аутори: | Шева, Нада ; Ђерић, Ивана | Година: | 2023 | Публикација: | Зборник | ISSN: | 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 55 br. 1 str. 5-32 | DOI: | 10.2298/ZIPI2301005S | WoS-ID: | 001104038300007 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85167670482 | VBS COBISS: | 120943113 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/120943113#izum.si http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771572 |
М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.