Results
еНаука >
Резултати >
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања
| Назив: | Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања | Аутори: | Шева, Нада |
Година: | 2023 | Публикација: | Зборник | ISSN: | 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор |
Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 55 br. 1 str. 5-32 | DOI: | 10.2298/ZIPI2301005S | WoS-ID: | 001104038300007 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85167670482 | VBS COBISS: | 120943113 | URI: | https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/120943113#izum.si http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/941 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/771572 |
Пројекат: | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS// | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.