Резултати
еНаука >
Резултати >
Performativer Fernunterricht aus der Perspektive angehender DaF-Lehrender. Eine qualitative Inhaltsanalyse
Назив: | Performativer Fernunterricht aus der Perspektive angehender DaF-Lehrender. Eine qualitative Inhaltsanalyse | Аутори: | Frei, Georgina ; Rančić, Olivera | Година: | 2022 | Публикација: | Scenario: A Journal for Performative Teaching, Learning, Research | ISSN: | 1649-8526 Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. XVI br. 2 str. 41-62 | DOI: | 10.33178/scenario.16.2.3 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/777690 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz CrossRef-a) Frei, Georgina | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.