Резултати

еНаука >  Резултати >  Performativer Fernunterricht aus der Perspektive angehender DaF-Lehrender. Eine qualitative Inhaltsanalyse
Назив: Performativer Fernunterricht aus der Perspektive angehender DaF-Lehrender. Eine qualitative Inhaltsanalyse
Аутори: Frei, Georgina  ; Rančić, Olivera
Година: 2022
Публикација: Scenario: A Journal for Performative Teaching, Learning, Research
ISSN: 1649-8526 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. XVI br. 2 str. 41-62
DOI: 10.33178/scenario.16.2.3
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/777690
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Frei, Georgina
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.