Резултати
еНаука >
Резултати >
Efekti primene istraživački oblikovanog nastavnog modela na učenička postignuća o toplotnim fenomenima u početnoj nastavi prirodnih nauka

Назив: | Efekti primene istraživački oblikovanog nastavnog modela na učenička postignuća o toplotnim fenomenima u početnoj nastavi prirodnih nauka Application effects of inquiry-based teaching model on students’ achievement regarding thermal phenomena in the early science education |
Аутори: | Балаћ Сања ![]() ![]() |
Ментор: | Bošnjak Stepanović Marija ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Petrović Graovac Danijela ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2023 | Издавач: | Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet u Somboru University of Novi Sad, Faculty of Education at Sombor |
Тип резултата: | Докторска дисертација | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/779669 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=130299&source=eNauka&language=en |
URL: | https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija16875084228464.pdf?controlNumber=(BISIS)130299&fileName=16875084228464.pdf&id=21799&source=eNauka&language=en | М-категорија: | 70M70 - Одбрањена докторска дисертација |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.