Резултати

еНаука >  Резултати >  Influencers and Consumer Ethnocentrism as Determinants of Acceptance of Global Brands
Назив: Influencers and Consumer Ethnocentrism as Determinants of Acceptance of Global Brands
Аутори: Zdravković, Stefan; Živković, Jelena  
Година: 2023
Публикација: 50. симпозијум о операционим истраживањима
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19145
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/789467
URL: http://www.symopis2023.mod.gov.rs/download/Zbornik_radova_SIM-OP-IS_2023.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Živković, Jelena
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.