Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Influencers and Consumer Ethnocentrism as Determinants of Acceptance of Global Brands
Naziv: Influencers and Consumer Ethnocentrism as Determinants of Acceptance of Global Brands
Autori: Zdravković, Stefan; Živković, Jelena  
Godina: 2023
Publikacija: 50. симпозијум о операционим истраживањима
Tip rezultata: Konferencijski rad
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19145
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/789467
URL: http://www.symopis2023.mod.gov.rs/download/Zbornik_radova_SIM-OP-IS_2023.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Živković, Jelena
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.