Резултати

еНаука >  Резултати >  TEACHERS’ PERCEPTIONS OF INSTRUCTIONAL GUIDANCE IN ONLINE MATHEMATICS TEACHING
Назив: TEACHERS’ PERCEPTIONS OF INSTRUCTIONAL GUIDANCE IN ONLINE MATHEMATICS TEACHING
Аутори: Gorjanac Ranitović, Marijana M.  ; Maričić, Mirjana T.  ; Marić, Mia R.  ; Petojević, Aleksandar V.  ; Gordić, Snežana S.  
Година: 2022
Публикација: Узданица
ISSN: 1451-673X Uzdanica (Jagodina) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. XIX br. v str. 115-132
DOI: 10.46793/Uzdanica19.S.115GR
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/791340
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Maričić, Mirjana
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.