Резултати

еНаука >  Резултати >  Kako kulturni kapital doprinosi razvoju čitalačke pismenosti svih učenika?
Назив: Kako kulturni kapital doprinosi razvoju čitalačke pismenosti svih učenika?
Аутори: Štrangarić, Snežana  ; Lukić, Rodić Vesna  ; Marić, Mia  
Година: 2017
Издавач: Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu, UNICEF
Тип резултата: Извештај
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/791388
URL: https://www.unicef.org/serbia/media/2721/file/Kulturni%20kapital%20i%20unapre%C4%91enje%20%C4%8Ditala%C4%8Dke%20pismenosti.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Marić, Mia
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.