Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kako kulturni kapital doprinosi razvoju čitalačke pismenosti svih učenika?
Naziv: Kako kulturni kapital doprinosi razvoju čitalačke pismenosti svih učenika?
Autori: Štrangarić, Snežana  ; Lukić, Rodić Vesna  ; Marić, Mia  
Godina: 2017
Izdavač: Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu, UNICEF
Tip rezultata: Izveštaj
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/791388
URL: https://www.unicef.org/serbia/media/2721/file/Kulturni%20kapital%20i%20unapre%C4%91enje%20%C4%8Ditala%C4%8Dke%20pismenosti.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Marić, Mia
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.