Резултати
еНаука >
Резултати >
Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching
Назив: | Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching | Аутори: | Leijen, Ali; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar D | Година: | 2022 | Публикација: | European journal of teacher educationa | ISSN: | 0261-9768 European Journal of Teacher Education Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 45 br. 5 str. 600-616 | DOI: | 10.1080/02619768.2021.1889507 | WoS-ID: | 000618668000001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85100915196 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/798968 | Пројекат: | European Social Fund project Enhancement of Research and Development Capacity of Teacher Education Competence Centre Pedagogicum [NSVHI19074] | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.