Резултати

еНаука >  Резултати >  Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching
Назив: Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching
Аутори: Leijen, Ali; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar D  
Година: 2022
Публикација: European journal of teacher educationa
ISSN: 0261-9768 European Journal of Teacher Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 45 br. 5 str. 600-616
DOI: 10.1080/02619768.2021.1889507
WoS-ID: 000618668000001
Scopus-ID: 2-s2.0-85100915196
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/798968
Пројекат: European Social Fund project Enhancement of Research and Development Capacity of Teacher Education Competence Centre Pedagogicum [NSVHI19074]
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

17
SCOPUSTM
7
OpenCitations
15
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.