Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching
Naziv: | Assessing student teachers' agency and using it for predicting commitment to teaching | Autori: | Leijen, Ali; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar D | Godina: | 2022 | Publikacija: | European journal of teacher educationa | ISSN: | 0261-9768 European Journal of Teacher Education Pretraži identifikator | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 45 br. 5 str. 600-616 | DOI: | 10.1080/02619768.2021.1889507 | WoS-ID: | 000618668000001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85100915196 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/798968 | Projekat: | European Social Fund project Enhancement of Research and Development Capacity of Teacher Education Competence Centre Pedagogicum [NSVHI19074] | Izvor metapodataka: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | M-kategorija: | 21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.