Резултати
еНаука >
Резултати >
Self-assessment of teacher efficacy in Serbia: Serbian adaptation of the Teacher Efficacy for Inclusive Practice (TEIP) scale
Назив: | Self-assessment of teacher efficacy in Serbia: Serbian adaptation of the Teacher Efficacy for Inclusive Practice (TEIP) scale | Аутори: | Matić, Ivana ; Škrbić, Renata ; Kerkez, Jelena ; Veselinović, Mila | Година: | 2023 | Публикација: | EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION | ISSN: | 0885-6257 European Journal of Special Needs Education Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 38 br. 4 str. 497-510 | DOI: | 10.1080/08856257.2022.2120333 | WoS-ID: | 000849719200001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85137739342 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/802446 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.