Резултати

еНаука >  Резултати >  Self-assessment of teacher efficacy in Serbia: Serbian adaptation of the Teacher Efficacy for Inclusive Practice (TEIP) scale
Назив: Self-assessment of teacher efficacy in Serbia: Serbian adaptation of the Teacher Efficacy for Inclusive Practice (TEIP) scale
Аутори: Matić, Ivana  ; Škrbić, Renata  ; Kerkez, Jelena  ; Veselinović, Mila  
Година: 2023
Публикација: EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION
ISSN: 0885-6257 European Journal of Special Needs Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 38 br. 4 str. 497-510
DOI: 10.1080/08856257.2022.2120333
WoS-ID: 000849719200001
Scopus-ID: 2-s2.0-85137739342
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/802446
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.