Резултати

еНаука >  Резултати >  Introducing Self-Regulated Learning Into Early Physics Teaching in Serbia: Design, Initial Implementation and Evaluation of a Multi-Stage Sequence of Homework and Classwork
Назив: Introducing Self-Regulated Learning Into Early Physics Teaching in Serbia: Design, Initial Implementation and Evaluation of a Multi-Stage Sequence of Homework and Classwork
Аутори: Radovanovic, Jelena; Slisko, Josip
Година: 2014
Публикација: JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
ISSN: 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 13 br. 3 str. 411-424
WoS-ID: 000341878500010
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/806945
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.