Резултати
еНаука >
Резултати >
Introducing Self-Regulated Learning Into Early Physics Teaching in Serbia: Design, Initial Implementation and Evaluation of a Multi-Stage Sequence of Homework and Classwork
Назив: | Introducing Self-Regulated Learning Into Early Physics Teaching in Serbia: Design, Initial Implementation and Evaluation of a Multi-Stage Sequence of Homework and Classwork | Аутори: | Radovanovic, Jelena; Slisko, Josip | Година: | 2014 | Публикација: | JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION | ISSN: | 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 13 br. 3 str. 411-424 | WoS-ID: | 000341878500010 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/806945 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
1
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.