Резултати
еНаука >
Резултати >
The Effect of Game-Based Learning Via Kahoot and Quizizz on the Academic Achievement of Third Grade Primary School Students
Назив: | The Effect of Game-Based Learning Via Kahoot and Quizizz on the Academic Achievement of Third Grade Primary School Students | Аутори: | Jankovic, Aleksandar; Lambic, Dragan | Година: | 2022 | Публикација: | JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION | ISSN: | 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 21 br. 2 str. 224-231 | DOI: | 10.33225/jbse/22.21.224 | WoS-ID: | 000853033700005 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85130871191 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/818858 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz Nasi u WoS) | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.