Резултати

еНаука >  Резултати >  The Effect of Game-Based Learning Via Kahoot and Quizizz on the Academic Achievement of Third Grade Primary School Students
Назив: The Effect of Game-Based Learning Via Kahoot and Quizizz on the Academic Achievement of Third Grade Primary School Students
Аутори: Jankovic, Aleksandar; Lambic, Dragan  
Година: 2022
Публикација: JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
ISSN: 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 2 str. 224-231
DOI: 10.33225/jbse/22.21.224
WoS-ID: 000853033700005
Scopus-ID: 2-s2.0-85130871191
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/818858
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

6
SCOPUSTM
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.