Резултати

еНаука >  Резултати >  Influence of two-step flow theory supported by neuromarketing methods on consumers perception – the theoretical overview
Назив: Influence of two-step flow theory supported by neuromarketing methods on consumers perception – the theoretical overview
Аутори: Ercegovac, Ivana  ; Tankosic, Mirjana  ; Grilec, Alica
Година: 2022
Публикација: 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Building Resilient Society: National and Corporate Security"
ISSN: 1849-7535 Претражи идентификатор
Издавач: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 91-102
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/840039
URL: https://www.researchgate.net/publication/366364113_INFLUENCE_OF_TWO-STEP_FLOW_THEORY_SUPPORTED_BY_NEUROMARKETING_METHODS_ON_CONSUMERS_PERCEPTION_-_THE_THEORETICAL_OVERVIEW
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Tankosic, Mirjana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.