Резултати
еНаука >
Резултати >
Analysis of Student Performance in Face-To-Face Versus Stimulated Online Learning
| Назив: | Analysis of Student Performance in Face-To-Face Versus Stimulated Online Learning | Аутори: | Anđelić, Ognjen |
Година: | 2022 | Публикација: | 14th International Conference on Education and New Learning Technologies | ISSN: | 2340-1117![]() Претражи идентификатор |
Издавач: | EDULEARN22 Proceedings | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-84-09-42484-9 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 8907-8912 | DOI: | 10.21125/edulearn.2022.2141 | URI: | https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2589 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/854902 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.
