Резултати

еНаука >  Резултати >  Analysis of Student Performance in Face-To-Face Versus Stimulated Online Learning
Назив: Analysis of Student Performance in Face-To-Face Versus Stimulated Online Learning
Аутори: Anđelić, Ognjen  ; Lakčević, Petar  ; Rakićević, Zoran  ; Radojičić, Milan  
Година: 2022
Публикација: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies
ISSN: 2340-1117 Претражи идентификатор
Издавач: EDULEARN22 Proceedings
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-84-09-42484-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 8907-8912
DOI: 10.21125/edulearn.2022.2141
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2589
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/854902
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.