Резултати
еНаука >
Резултати >
Becoming a "math-person": Interplay between achievement emotions, motivation and math identity

Назив: | Becoming a "math-person": Interplay between achievement emotions, motivation and math identity | Аутори: | Barbara Blažanin; Radišić, Jelena; Krstić, Ksenija ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2023 | Публикација: | The 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction | Издавач: | EARLI | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 488-489 | URI: | https://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5629 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870082 |
URL: | https://www.earli.org/assets/files/EARLI2023-BOA-280823.pdf | Пројекат: | Co-constructing mathematics motivation in primary education–A longitudinal study in six European countries (MATHMot for short)—funded by the Research Council of Norway (grant number 301033). | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Mićić, Katarina | М-категорија: | 34 ![]() M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.