Резултати

еНаука >  Резултати >  Becoming a "math-person": Interplay between achievement emotions, motivation and math identity
Назив: Becoming a "math-person": Interplay between achievement emotions, motivation and math identity
Аутори: Barbara Blažanin; Radišić, Jelena; Krstić, Ksenija  ; Micic, Katarina  
Година: 2023
Публикација: The 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction
Издавач: EARLI
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 488-489
URI: https://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5629
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870082
URL: https://www.earli.org/assets/files/EARLI2023-BOA-280823.pdf
Пројекат: Co-constructing mathematics motivation in primary education–A longitudinal study in six European countries (MATHMot for short)—funded by the Research Council of Norway (grant number 301033).
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mićić, Katarina
М-категорија: 
34documentMNO za filozofiju, psihologiju, pedagogiju i sociologiju (12.12.2024.)
M34 - Саопштење са међ. скупа штампано у изводу

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.