Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategic family winery brand launch in the VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) market: Three case studies from Serbian market
Назив Strategic family winery brand launch in the VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) market: Three case studies from Serbian market
Аутори: Paunović, Ivan; Mamula Nikolić, Tatjana  
Година: 2023
Публикација: Journal of Process Management and New Technologies
ISSN: 2334-735X Journal of Process Managment Претражи идентификатор
Издавач: Faculty of Applied Management, Economics and Finance – MEF, Belgrade, University Business Academy in Novi Sad
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 1-2 str. 57-67
DOI: 10.5937/jouproman2301057P
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870686
URL: https://japmnt.com/archives/volume-11-issue-1-2-2023/
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Mamula Nikolić, Tatjana
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.