Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategic family winery brand launch in the VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) market: Three case studies from Serbian market
Naziv Strategic family winery brand launch in the VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) market: Three case studies from Serbian market
Autori: Paunović, Ivan; Mamula Nikolić, Tatjana  
Godina: 2023
Publikacija: Journal of Process Management and New Technologies
ISSN: 2334-735X Journal of Process Managment Pretraži identifikator
Izdavač: Faculty of Applied Management, Economics and Finance – MEF, Belgrade, University Business Academy in Novi Sad
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 11 br. 1-2 str. 57-67
DOI: 10.5937/jouproman2301057P
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/870686
URL: https://japmnt.com/archives/volume-11-issue-1-2-2023/
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz CrossRef-a) Mamula Nikolić, Tatjana
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.