Резултати

еНаука >  Резултати >  Kurikulumske teorije – Pro et contra
Назив: Kurikulumske teorije – Pro et contra
Theory of Curriculum – Pro Et Contra
Аутори: Ivanović, Josip  ; Nađ-Olajoš, Aleksandar
Година: 2015
Публикација: Курикулумски исходи савременог васпитања и образовања : зборник радова / 9. међународна научна конференција Учитељског факултета на мађарском наставном језику у Суботици Универзитета у Новом Саду
Издавач: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-64-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 134-150
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/873751
URL: https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/korszeruoktkonf/9th_International_Scientific_Conference.pdf#page=135
https://magister.uns.ac.rs/-2015--kurikulumski-ishodi-savremenog-vaspitanja-i-obrazovanja/publikacija/145/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/302240519#full
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Ivanović, Josip
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.