Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kurikulumske teorije – Pro et contra
Naziv: Kurikulumske teorije – Pro et contra
Theory of Curriculum – Pro Et Contra
Autori: Ivanović, Josip  ; Nađ-Olajoš, Aleksandar
Godina: 2015
Publikacija: Курикулумски исходи савременог васпитања и образовања : зборник радова / 9. међународна научна конференција Учитељског факултета на мађарском наставном језику у Суботици Универзитета у Новом Саду
Izdavač: Суботица : Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87095-64-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 134-150
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/873751
URL: https://magister.uns.ac.rs/files/kiadvanyok/korszeruoktkonf/9th_International_Scientific_Conference.pdf#page=135
https://magister.uns.ac.rs/-2015--kurikulumski-ishodi-savremenog-vaspitanja-i-obrazovanja/publikacija/145/
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/302240519#full
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Ivanović, Josip
Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.