Резултати

еНаука >  Резултати >  The Perspective of Embodiment in Music Education: the Body as the Constructive Element of Music Perception and Cognition
Назив: The Perspective of Embodiment in Music Education: the Body as the Constructive Element of Music Perception and Cognition
Аутори: Petrović, Milena  
Година: 2019
Публикација: 4th International Conference of Dalcroze Studies "The listening body in action"
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-83-949526-7-9 / ISBN 978-83-949526-8-6 (PDF) ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 67-67
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875586
URL: https://www.academia.edu/49040417/4th_International_Conference_of_Dalcroze_Studies_The_listening_body_in_action_Habron_2019_
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Petrović, Milena
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.