Резултати
еНаука >
Резултати >
The Perspective of Embodiment in Music Education: the Body as the Constructive Element of Music Perception and Cognition
Назив: | The Perspective of Embodiment in Music Education: the Body as the Constructive Element of Music Perception and Cognition | Аутори: | Petrović, Milena | Година: | 2019 | Публикација: | 4th International Conference of Dalcroze Studies "The listening body in action" | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-83-949526-7-9 / ISBN 978-83-949526-8-6 (PDF) ИСБН није валидан Претражи идентификатор | Колација: | str. 67-67 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875586 | URL: | https://www.academia.edu/49040417/4th_International_Conference_of_Dalcroze_Studies_The_listening_body_in_action_Habron_2019_ | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Petrović, Milena | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.