Резултати

еНаука >  Резултати >  The Role and Implication of Marketing Indicators in Brand Management
Назив: The Role and Implication of Marketing Indicators in Brand Management
Uloga i značaj primene marketinških indikatora u upravljanju markom
Аутори: Mamula, Tatjana  
Година: 2008
Публикација: Menadžment i društvena odgovornost [Elektronski izvor] : zbornik radova / XI Internacionalni simpozijum SymOrg 2008, Beograd, 10-13. septembar 2008. ; [organizator] Fakultet organizacionih nauka
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-161-9 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875661
URL: https://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/SYMORG-Proceedings-2008.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mamula Nikolić, Tatjana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.