Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The Role and Implication of Marketing Indicators in Brand Management
Naziv: The Role and Implication of Marketing Indicators in Brand Management
Uloga i značaj primene marketinških indikatora u upravljanju markom
Autori: Mamula, Tatjana  
Godina: 2008
Publikacija: Menadžment i društvena odgovornost [Elektronski izvor] : zbornik radova / XI Internacionalni simpozijum SymOrg 2008, Beograd, 10-13. septembar 2008. ; [organizator] Fakultet organizacionih nauka
Izdavač: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-161-9 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/875661
URL: https://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/SYMORG-Proceedings-2008.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Mamula Nikolić, Tatjana
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.