Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking
Naziv: | Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking | Autori: | Rajović, Ranko ; Gojkov-Rajić, Aleksandra ; Stojanović Aleksandar | Godina: | 2017 | Publikacija: | Research in pedagogy | ISSN: | 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Pretraži identifikator | Izdavač: | Српска академија образовања и Висока школа струковних студија за васпитачe „Михаило Палов“, Вршац | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 7 br. 2 str. 265-282 | DOI: | 10.17810/2015.64 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891767 | Izvor metapodataka: | Migrirano iz RIS podataka (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar |
M-kategorija: | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.