Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking
Naziv: Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking
Autori: Rajović, Ranko  ; Gojkov-Rajić, Aleksandra  ; Stojanović Aleksandar  
Godina: 2017
Publikacija: Research in pedagogy
ISSN: 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Pretraži identifikator
Izdavač: Српска академија образовања и Висока школа струковних студија за васпитачe „Михаило Палов“, Вршац
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 7 br. 2 str. 265-282
DOI: 10.17810/2015.64
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891767
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
(Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.