Резултати

еНаука >  Резултати >  Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking
Назив: Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking
Аутори: Rajović, Ranko  ; Gojkov-Rajić, Aleksandra  ; Stojanović Aleksandar  
Година: 2017
Публикација: Research in pedagogy
ISSN: 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор
Издавач: Српска академија образовања и Висока школа струковних студија за васпитачe „Михаило Палов“, Вршац
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 2 str. 265-282
DOI: 10.17810/2015.64
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891767
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
(Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.