Резултати
еНаука >
Резултати >
Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking
Назив: | Preschool teacher assessment of the NTC program reach: Encouraging creative elements of thinking | Аутори: | Rajović, Ranko ; Gojkov-Rajić, Aleksandra ; Stojanović Aleksandar | Година: | 2017 | Публикација: | Research in pedagogy | ISSN: | 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор | Издавач: | Српска академија образовања и Висока школа струковних студија за васпитачe „Михаило Палов“, Вршац | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 7 br. 2 str. 265-282 | DOI: | 10.17810/2015.64 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/891767 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar |
М-категорија: | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.