Резултати

еНаука >  Резултати >  Интертекстуални дијалози у функцији неговања читалачког искуства најмлађих
Назив: Интертекстуални дијалози у функцији неговања читалачког искуства најмлађих
Nurturing the reading experience of the youngest readers with intertextual dialogues
Аутори: Мићић, Вишња  
Година: 2023
Публикација: Методичка пракса
ISSN: 0354-9801 Metodička praksa Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Школска књига : Заједница учитељских факултета Србије
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 26 br. 2 str. 157-171
DOI: 10.5937/metpra2302157M
VBS COBISS: 137498121
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/137498121#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/893134
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.