Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Интертекстуални дијалози у функцији неговања читалачког искуства најмлађих
Naziv: Интертекстуални дијалози у функцији неговања читалачког искуства најмлађих
Nurturing the reading experience of the youngest readers with intertextual dialogues
Autori: Мићић, Вишња  
Godina: 2023
Publikacija: Методичка пракса
ISSN: 0354-9801 Metodička praksa Pretraži identifikator
Izdavač: Београд : Школска књига : Заједница учитељских факултета Србије
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 26 br. 2 str. 157-171
DOI: 10.5937/metpra2302157M
VBS COBISS: 137498121
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/137498121#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/893134
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.