Резултати

еНаука >  Резултати >  Critical thinking as an indicator of quality education of gifted students
Назив: Critical thinking as an indicator of quality education of gifted students
Kritičko mišljenje kao indikator kvalitetnog obrazovanja darovitih studenata
Аутори: Stojanovic, Aleksandar  ; Gojkov, Grozdanka 
Година: 2014
Публикација: Zbornik 19 VŠV „Daroviti i kvalitet obrazovanja“
ISSN: 1820-1911 Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet «Aurel Vlajku», Arad, Rumunija i Visoka škola strukovnih studija za vaspitače “Mihailo Palov”, Vršac.
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7372-191-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 177-195
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894616
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar
Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.