Резултати
Назив: | Critical thinking as an indicator of quality education of gifted students Kritičko mišljenje kao indikator kvalitetnog obrazovanja darovitih studenata |
Аутори: | Stojanovic, Aleksandar ; Gojkov, Grozdanka | Година: | 2014 | Публикација: | Zbornik 19 VŠV „Daroviti i kvalitet obrazovanja“ | ISSN: | 1820-1911 Претражи идентификатор | Издавач: | Univerzitet «Aurel Vlajku», Arad, Rumunija i Visoka škola strukovnih studija za vaspitače “Mihailo Palov”, Vršac. | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7372-191-0 Претражи идентификатор | Колација: | str. 177-195 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/894616 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Stojanović, Aleksandar Migrirano iz RIS podataka |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.