Резултати

еНаука >  Резултати >  Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture
Назив: Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture
Аутори: Ereš, Davor  
Година: 2024
Публикација: Situation Kunst (für Max Imdahl) Nevelstr. 29 c, 44795 Bochum-Weitmar
Издавач: Kunstgeschichtliches Institut der Ruhr-Universität Bochum, Josef Albers Museum Quadrat Bottrop
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 2-3
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/901963
http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3785
Пројекат: Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца