Резултати
еНаука >
Резултати >
Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture
Назив: | Josef Albers’ Methodology 'Learning through Conscious Practice' As a Teaching Form for Education in Architecture | Аутори: | Ereš, Davor | Година: | 2024 | Публикација: | Situation Kunst (für Max Imdahl) Nevelstr. 29 c, 44795 Bochum-Weitmar | Издавач: | Kunstgeschichtliches Institut der Ruhr-Universität Bochum, Josef Albers Museum Quadrat Bottrop | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 2-3 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/901963 http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3785 |
Пројекат: | Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije, institucionalno finansiranje - 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |