Резултати

еНаука >  Резултати >  Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija
Назив: Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija
Аутори: Đokić, Ines  ; Milovanov, Olja
Година: 2017
Публикација: Zbornik radova : Četvrta međunarodna konferencija Ekonomskog fakulteta Brčko, “Perspektive partnerstava vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja”
Издавач: Brčko : Ekonomski fakultet Brčko Univerziteta u Istočnom Sarajevu
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99938-95-33-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 60-67
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915088
URL: https://konferencija.efb.ues.rs.ba/documents/Zbornik%20Radova%20-%20Konferencija%204%202017.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.