Results

eNauka >  Results >  Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija
Title: Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija
Authors: Đokić, Ines  ; Milovanov, Olja
Issue Date: 2017
Publication: Zbornik radova : Četvrta međunarodna konferencija Ekonomskog fakulteta Brčko, “Perspektive partnerstava vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja”
Publisher: Brčko : Ekonomski fakultet Brčko Univerziteta u Istočnom Sarajevu
Type: Conference Paper
ISBN: 978-99938-95-33-6 Search Idenfier
Collation: str. 60-67
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915088
URL: https://konferencija.efb.ues.rs.ba/documents/Zbornik%20Radova%20-%20Konferencija%204%202017.pdf
Metadata source: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.