Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija
Naziv: Promovisanje koncepta integrisanih marketing komunikacija putem obrazovnog sistema u funkciji poboljšanja performansi kompanija
Autori: Đokić, Ines  ; Milovanov, Olja
Godina: 2017
Publikacija: Zbornik radova : Četvrta međunarodna konferencija Ekonomskog fakulteta Brčko, “Perspektive partnerstava vlasti, privrede i institucija visokog obrazovanja u podsticanju ekonomskog razvoja”
Izdavač: Brčko : Ekonomski fakultet Brčko Univerziteta u Istočnom Sarajevu
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-99938-95-33-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 60-67
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915088
URL: https://konferencija.efb.ues.rs.ba/documents/Zbornik%20Radova%20-%20Konferencija%204%202017.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.