Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga planiranja dizajna brenda u sistemu marketing komuniciranja preduzeća sa tržištem
Назив: Uloga planiranja dizajna brenda u sistemu marketing komuniciranja preduzeća sa tržištem
Аутори: Mesaroš, Ines  ; Leković, Ksenija  
Година: 2011
Публикација: Zbornik radova : Internacionalni naučni skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, 16, Palić, Srbija, 2011, 19. maj - 19. maj
Издавач: Subotica, Srbija: Ekonomski fakultet Subotica
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-286-5 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915093
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
(Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.