Results

eNauka >  Results >  Uloga planiranja dizajna brenda u sistemu marketing komuniciranja preduzeća sa tržištem
Title: Uloga planiranja dizajna brenda u sistemu marketing komuniciranja preduzeća sa tržištem
Authors: Mesaroš, Ines  ; Leković, Ksenija  
Issue Date: 2011
Publication: Zbornik radova : Internacionalni naučni skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, 16, Palić, Srbija, 2011, 19. maj - 19. maj
Publisher: Subotica, Srbija: Ekonomski fakultet Subotica
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-7233-286-5 Search Idenfier
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915093
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
(Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.