Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uloga planiranja dizajna brenda u sistemu marketing komuniciranja preduzeća sa tržištem
Naziv: Uloga planiranja dizajna brenda u sistemu marketing komuniciranja preduzeća sa tržištem
Autori: Mesaroš, Ines  ; Leković, Ksenija  
Godina: 2011
Publikacija: Zbornik radova : Internacionalni naučni skup Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, 16, Palić, Srbija, 2011, 19. maj - 19. maj
Izdavač: Subotica, Srbija: Ekonomski fakultet Subotica
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7233-286-5 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/915093
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
(Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.