Резултати

еНаука >  Резултати >  „Internet stvari“ – nova paradigma u izgradnji odnosa između brendova i potrošača
Назив: „Internet stvari“ – nova paradigma u izgradnji odnosa između brendova i potrošača
Аутори: Jakša, Olja; Đokić, Ines  
Година: 2017
Публикација: MENADŽMENT I MARKETING - Trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Republici Srbiji, 1, Subotica, Srbija, 2017, 06. okt - 06. okt
Издавач: Суботица : Економски факултет у Суботици
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-403-1530-2 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919640
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
Напомена о доступности: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.