Results

eNauka >  Results >  „Internet stvari“ – nova paradigma u izgradnji odnosa između brendova i potrošača
Title: „Internet stvari“ – nova paradigma u izgradnji odnosa između brendova i potrošača
Authors: Jakša, Olja; Đokić, Ines  
Issue Date: 2017
Publication: MENADŽMENT I MARKETING - Trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Republici Srbiji, 1, Subotica, Srbija, 2017, 06. okt - 06. okt
Publisher: Суботица : Економски факултет у Суботици
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-403-1530-2 Search Idenfier
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919640
Metadata source: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
Availability note: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.