Rezultati

eNauka >  Rezultati >  „Internet stvari“ – nova paradigma u izgradnji odnosa između brendova i potrošača
Naziv: „Internet stvari“ – nova paradigma u izgradnji odnosa između brendova i potrošača
Autori: Jakša, Olja; Đokić, Ines  
Godina: 2017
Publikacija: MENADŽMENT I MARKETING - Trendovi i uticaji na efikasnost tržišta u Republici Srbiji, 1, Subotica, Srbija, 2017, 06. okt - 06. okt
Izdavač: Суботица : Економски факултет у Суботици
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-403-1530-2 Pretraži identifikator
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/919640
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Đokić, Ines
Napomena o dostupnosti: Подаци и/или пуни текст су непотпуни
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.