Резултати
еНаука >
Резултати >
A „Blended Learning“-en alapuló saját „inverz“ oktatási modell alkalmazásának lehetőségei a számítástechnika oktatásban

Назив: | A „Blended Learning“-en alapuló saját „inverz“ oktatási modell alkalmazásának lehetőségei a számítástechnika oktatásban | Аутори: | Kőrösi, Gabor; Esztelecki, Peter; Muhi, Bela ![]() ![]() |
Година: | 2014 | ISSN: | 1336-8893![]() ![]() |
Издавач: | Komarno : Janos Selye University, Faculty of Education | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | str. 81-98 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/924237 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela | Напомена о доступности: | Пуни текст је доступан само у штампаној форми | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.