Резултати

еНаука >  Резултати >  A „Blended Learning“-en alapuló saját „inverz“ oktatási modell alkalmazásának lehetőségei a számítástechnika oktatásban
Назив: A „Blended Learning“-en alapuló saját „inverz“ oktatási modell alkalmazásának lehetőségei a számítástechnika oktatásban
Аутори: Kőrösi, Gabor; Esztelecki, Peter; Muhi, Bela  
Година: 2014
ISSN: 1336-8893 Претражи идентификатор
Издавач: Komarno : Janos Selye University, Faculty of Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 81-98
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/924237
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Muhi, Bela
Напомена о доступности: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.