Резултати

еНаука >  Резултати >  EMBRACING TECHNOLOGY IN DISTANCE MATHEMATICS EDUCATION: INVESTIGATING STUDENTS' PERCEPTIONS OF THE TEACHERS’ USAGE OF THE PEN TABLET
Назив: EMBRACING TECHNOLOGY IN DISTANCE MATHEMATICS EDUCATION: INVESTIGATING STUDENTS' PERCEPTIONS OF THE TEACHERS’ USAGE OF THE PEN TABLET
Аутори: Milenković, Aleksandar; Milikic, Milan  ; Jovović, Tomislav
Година: 2024
Публикација: Research in Pedagogy
ISSN: 2406-2006 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 1 str. 28-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/925002
URL: http://research.rs/wp-content/uploads/2024/06/2217-7337_v14_n01_p028.pdf
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Milikić, Milan
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.