Rezultati

eNauka >  Rezultati >  EMBRACING TECHNOLOGY IN DISTANCE MATHEMATICS EDUCATION: INVESTIGATING STUDENTS' PERCEPTIONS OF THE TEACHERS’ USAGE OF THE PEN TABLET
Naziv: EMBRACING TECHNOLOGY IN DISTANCE MATHEMATICS EDUCATION: INVESTIGATING STUDENTS' PERCEPTIONS OF THE TEACHERS’ USAGE OF THE PEN TABLET
Autori: Milenković, Aleksandar; Milikic, Milan  ; Jovović, Tomislav
Godina: 2024
Publikacija: Research in Pedagogy
ISSN: 2406-2006 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 14 br. 1 str. 28-45
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/925002
URL: http://research.rs/wp-content/uploads/2024/06/2217-7337_v14_n01_p028.pdf
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz ORCID-a) Milikić, Milan
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.