Резултати

еНаука >  Резултати >  Kvalitet nastave i postignuće učenika u domenu čitalačke pismenosti
Назив: Kvalitet nastave i postignuće učenika u domenu čitalačke pismenosti
Аутори: Karalić, Elizabeta; Čaprić, Gordana; Ranđelović, Branislav  ; Milovanović, Aleksandar  
Година: 2024
Публикација: PIRLS 2021 u Srbiji: Rezultati međunarodnog istraživanja razvoja čitalačke pismenosti u četvrtom razredu osnovne škole
Издавач: Beograd: Institut za pedagoška istraživanja
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-167-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 109-124
URI: http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/3875
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/925772
Пројекат: Ovaj rad je podržan sredstvima Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija Republike Srbije [brojevi ugovora 451-03-65/2024-03/200102 i 451-03-65/2024-03/200251] i sredstvima Ministarstva prosvete Republike Srbije [projekat Centra za međunarodna istraživanja i nacionalna ispitivanja Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanje i vaspitanja Republike Srbije]
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца