Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj metodologije projektnog menadžmenta u ostvarenju dobre komunikacije u marketinškoj saradnji
Назив: Značaj metodologije projektnog menadžmenta u ostvarenju dobre komunikacije u marketinškoj saradnji
Аутори: Biljana Ilić  ; Bojana Ostojić  
Уредници: Alpar Lošonc  ; Dragan Kostić; Aleksandar Simonović
Година: 2024
Публикација: Zbornik radova sa VII međunarodne naučne konferencije Regionalni razvoj i prekogranična saradnja
Издавач: Pirot: Ugovorna okružna privredna komora
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-900497-6-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 239-249
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/926688
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Ostojić, Bojana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.